Asalia | Livsstil og mote

KOMPRESJONSTIGHTS FRA SKINS

  • 04.05.2016 - 15:34

 

Sponset tights 

 

skins kompresjonstights cdon

skins kompresjonstights cdon

 

Dette er min første kompresjonstights. Først da jeg tok den på meg, trodde jeg at den var litt for liten, siden at den er så trang ved leggene. Men da jeg så på lappen sto det "compression". Aha! De skal jo være trange. Er den ikke fin? Den sitter veldig bra på og passer meg perfekt i størrelse medium. Tror jeg har forelsket meg litt i den ♥ Jeg hadde lenge hatt lyst på en fresh tights med mønster i spreke farger. And now I finally got it! Det hjelper på treningsmotivasjonen. 



skins kompresjonstights cdon

 

Det er så kjekt med snøring på innsiden av tightsen slik at den ikke sklir ned når jeg tar knebøy. :) 

 

skins kompresjonstights cdon

skins kompresjonstights cdon

skins kompresjonstights cdon

 

T-skjorte og sko Nike / Kompresjonstights Skins her. Den koster egentlig 1099 kroner, men er på tilbud til 699 kroner nå. Check it out!

 

Hva synes du om tightsen? 

 

#trening #motivasjon #tights #cdon #klær #fresh #skins #kompresjon #outfit #antrekk

 

Asalia 

 

Følg meg her

16 TIPS TIL TRENINGSMOTIVASJON

  • 07.01.2016 - 19:10

1. Bestem deg for hvor ofte du skal du trene, for eksempel to eller tre ganger i uken. Så fullfør! Ikke la deg selv sluntre unna. Det føles så utrolig deilig etter treningen. 

2. Start i det små. Ikke vær for streng med deg selv i starten. Du kan for eksempel gjøre noen øvelser hjemme foran TV'en.

3. Planlegg treningen. Få det inn i kalenderen. 

fitness trening Nike

4. Finn en treningsform som passer deg. Det kan være både innendørs og utendørs. Ingenting hindrer deg fra å prøve ut litt forskjellig. For eksempel så tilbyr kanskje treningssenteret ditt ulike gruppetimer? Prøv ut fem helt ulike treningstimer, sjansen for at du vil dra på en slik time igjen er tilstede. 

5. Sett deg mål. Start med delmål, så et større mål. Målene bør kunne måles. For eksempel at du løfter 5 kg mer etter X antall uker. 

6. Ikke bli frustrert, lei deg eller gi opp når motivasjonen svikter i blant. Det er normalt. Bare ikke gi opp.

7. Et nytt treningsplagg som for eksempel en trenings-BH eller t-skjorte, hjelper på motivasjonen. Føl deg fresh på trening. Overfladisk ja, men det er faktisk motiverende.

fitness trening Nike

fitness trening Nike

8. Gruppetimer er veldig lurt å booke hvis du trenger treningsmotivasjon. Så får du treningsinstruktøren til å pushe deg. Alternativt kan du dra med en venn på trening. Bli enig om å pushe hverandre.

9. Prøv nye grønnsaker, frukt og sjømat. For å få maksimalt ut av treningen, bør kostholdet være sunt og variert. I tillegg når du begynner å trene får du lyst på sunnere mat.

10. Ha treningsbagen lett tilgjengelig. Kanskje et sted hvor du ser den? Ha den alltid liggende klar så langt det lar seg gjøre. Jeg har en egen treningssekk med gymsko, hengelås, gymhansker og flaske. Da er det minimalt å pakke de gangene jeg skal på trening. Fylle på vann på flasken og ta med hodetelefoner.

11. Finn deg en sporty person du kan følge på Instagram, som motiverer deg. Selv følger jeg flere fitness-profiler og Jen Selter blant annet. Jeg hadde i tillegg et bilde av Jen Selter på kjøleskapsdøren min før. Det synes jeg var motiverende, haha. 

12. Tenk på resultatene du vil ha, ikke gi deg før du har oppnådd de. (Sommerkroppen 2016, sier nå jeg.)

fitness trening Nike

fitness trening Nike

13. Du ser mye friskere ut når du trener. Huden din får en fin glød, og hele kroppen din har det mye bedre. Etterhvert ser også kroppen din bedre ut. 

14. Det er så klart også veldig mange helsemessige gevinster med å trene. Det forebygger sykdom, styrker immunforsvaret og frigjør endorfiner for å nevne noe. 

15. Sørg for kort vei til treingssenteret eller dit du skal for å trene. 

16. Ikke gi deg. No. Matter. What. 

 

Var noen av tipsene nyttig? Hvilket tips liker du best? Del gjerne innlegget om du liker det.

#trening #tips #motivasjon #fitness #januar #blogg 

 

Innen få dager blir det konkurranse på bloggen min. Da kommer jeg til å dele ut et Redken-produkt. Ha en fin kveld videre. 

 

Asalia 

 

Lik Facebook-siden min HER for mine nyeste oppdateringer.

Asalia

Jeg har studert markedskommunikasjon og ble ferdig sommeren 2016. For tiden jobber jeg deltid som modell hos SB Produksjoner og statist. Jeg er også med som frivillig i BI Alumni sin nettverksgruppe for markedsføring. Håper du liker bloggen min og vil følge meg. Dersom du ønsker et bloggsamarbeid eller å sponse meg, ta kontakt på asalia_blogg@hotmail.com

  • Følg bloggen:
  • Blogg.no
  • Facebook
  • Instagram
  • Bloglovin'
  • Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no