Asalia | Livsstil og mote

ET PAR TIMER I CANNES

• 25.07.2015 - 18:49

I går stoppet vi i Cannes som var på vei til Italia, for å se litt og kjøpe baguette. Jeg ville så klart se hvor Cannes filmfestivalen pleier å være. Det synes jeg var stas, haha. Å være akkurat der alle Hollywood-kjendisene er årlig. Det er en veldig fin by og jeg merket at jeg lett kunne vært der lengre enn et par timer.

Det var ikke bare meg som syntes det var gøy å være der Cannes filmfestival foregår. Her ser man flere poserer.

Morgan Freeman og min hånd, haha. So close, but so far. Han var en av de skuespillerne jeg kjente best til av alle de som hadde handprints inne på Festival-museumet.

No make up, men la gå!

Kjæresten min var ikke så keen på å ta bilde her, hihi.

Gatelangs i Cannes ved havnen.

#Cannes #Filmfestival #ferie #reise #vakkert

LE BORMES DE LES MIMOSAS

• 22.07.2015 - 22:07

God kveld. Håper dere har det supert. Her er bildene fra Le Bormes De Les Mimosas i Sør-Frankrike. Snart skal vi kjøre videre til Firenze i Italia, før turen går videre til Albania. Det blir gøy!

På dette siste bildet ser dere restauranten vi spiste på. Veldig sentralt og så fint på kvelden med palmetrærne i bakgrunnen. How I love it!

#Sør-Frankrike #ferie #sommer #reise

CABBASON BEACH LIFE

• 20.07.2015 - 15:40

Her er bilder fra stranden Cabbason som vi var på i går.

#Cabbason #Frankrike #strand #beach #sommer #lovely

MARKEDET I SØR-FRANKRIKE

• 19.07.2015 - 19:42

På søndager er det marked i La Londe Les Maures tidlig og frem til rundt 12.30 eller noe. Vi var innom der i dag. Jeg fikk kjøpt meg en bukse og kjæresten min fikk kjøpt seg et par t-skjorter. De selger mye forskjellig, blant annet solbriller, klær, mat, kjøkkenutstyr og til med madrasser. Det var litt gøy å se utvalget.

#Sør-Frankrike #marked #ferie #reise #sommer #varmt

VALBONNE

• 17.07.2015 - 21:27

Vi nyter fortsatt ferien vår. Ikke så mye spennende som har skjedd i dag. Egentlig så skulle vi til Cannes, men det ble Valbonne istedenfor. Cannes ligger på vei til Italia, som vi skal kjøre til etterhvert. Så da får vi tatt turen innom en liten tur og sett litt. Her er noen random bilder fra Valbonne i dag.

#Valbonne #ferie #reise

SHOPPING I TOULON

• 16.07.2015 - 19:58

God kveld, kjære lesere. I dag fikk jeg kjøpt meg flip flops, kimono og litt annet småtteri. Det var så mange fine kimonoer, hjelpes. Haha. Frankrike har mye å by på og sjarmerende smågater med butikker og spisesteder.

Da er jeg klar for min første spillejobb som DJ Asalia i Frankrike. Haha.

I'm a happy, happy girl in a happy happy world!

#Ferie #reise #Frankrike #shopping

ST CLAIRE, LE LAVANDOU, FRANKRIKE

• 15.07.2015 - 19:49

Bonsoir! I dag har vi hatt en avslappende dag på stranden. Temperaturen har vært rundt 31 grader ifølge bilen. Og litt lavere ifølge yr.no i går. Det var veldig bra det blåste litt på stranden, hvis ikke hadde vi smeltet bort. Veldig deilig med lunsj ved stranden. Jeg tok en italiensk salat med mozarella, nam nam! I morgen skal vi prøve å finne et kjøpesenter ikke så langt unna og kjøre gokart. Juhu! Det er flere år siden sist jeg kjørte gokart.

#Ferie #reise #Frankrike #strand

Asalia

Jeg har studert markedskommunikasjon og ble ferdig sommeren 2016. For tiden jobber jeg deltid som modell hos SB Produksjoner og statist. Jeg er også med som frivillig i BI Alumni sin nettverksgruppe for markedsføring. Håper du liker bloggen min og vil følge meg. Dersom du ønsker et bloggsamarbeid eller å sponse meg, ta kontakt på asalia_blogg@hotmail.com